Mijn eerste reis - Reisverslagen van Janice Jie - WaarBenJij.nu Mijn eerste reis - Reisverslagen van Janice Jie - WaarBenJij.nu

Mijn eerste reis

Hoi!!
Zoals jullie weten ga ik voor 4 maanden naar Calgary en daarna nog een maandje met Kim naar California! Om jullie niet helemaal in de steek te laten, zal ik jullie op de hoogte houden van mijn avonturen daar door een dagboekje bij te houden. xxx

Recente Reisverslagen:

02 Februari 2007

Na zonneschijn komt regen...

06 Januari 2007

Zusterhereniging in een superstad

22 December 2006

Goodbye Calgary... Hello California

05 December 2006

Decembermaand feestmaand

27 November 2006

Plezier+pijn=SNOWBOARDEN
Janice

Hoi!! Zoals jullie weten ga ik voor 4 maanden naar Calgary en daarna nog een maandje met Kim naar California! Om jullie niet helemaal in de steek te laten, zal ik jullie op de hoogte houden van mijn avonturen daar door een dagboekje bij te houden. xxx

Actief sinds 11 Aug. 2006
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 8502

Voorgaande reizen:

31 Augustus 2006 - 26 Januari 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: